پنجشنبه 9 فروردین 1403   15:52:25
بيشتر
آموزش الکترونیکی
1399/4/29 یکشنبه
شروع ترم تابستانی منطقه 3 کشور
دکتر معصومی : منطقه 3 دانشگاه پیام نور کشور میزبانی شایسته برای دانشجویان در ترم تابستان خواهد بود

.

کلاسهای درسی الکترونیکی ترم تابستان دانشگاه پیام نور منطقه 3 کشور با برنامه ریزی صورت گرفته ، از 26 تیرماه به صورت منظم برگزار خواهد شد.
دکتر معصومی رئیس دبیرخانه منطقه 3 دانشگاه پیام نور کشور ، با اعلام این خبر ، گفت : هماهنگی بسیار خوبی در دانشگاههای این منطقه ، شامل استانهای آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل و زنجان جهت برگزاری منظم و با کیفیت ترم تابستان صورت گرفته است که امیدواریم بتوانیم بیشترین رضایتمندی دانشجویی را در سطح کشور ایجاد کنیم .
رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی منظم و ایجاد رضایتمندی با تکریم ارباب رجوع در تمامی سطوح دانشگاه ، گفت : همه همکاران ستادی در این 4 استان با هماهنگی و برگزاری جلسات لازم ، زمینه را برای حضور دانشجویان دانشگاه پیام نور و حتی سایر دانشگاههای منطقه فراهم کرده اند که با حضور اعضای علمی متعهد و مجرب شاهد برگزاری موفقیت آمیز ترم تابستان تمام الکترونیکی باشیم.
دکتر معصومی ضمن قدردانی از زحمات روسای استانی و همکاران ستادی و اجرایی سایر استانهای منطقه ، گفت : ظرفیت بسیار بالایی از نظر زیرساخت سخت افزاری و نرم افزاری در منطقه 3 کشور وجود دارد و همه با تلاش و پیگیری آماده ارائه بهترین خدمات آموزشی هستیم .
خانم محمد علیزاده مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیز ضمن قدردانی از زحمات همه مسئولین و همکاران در 4 استان منطقه 3 کشور ، گفت : دانشجویان و اساتید می توانند از روز پنجشنبه مورخ 26/4/99 با استفاده از آدرس های ذیل و با نام کاربری و رمز اعلامی ، در کلاسهای درسی حضور یابند
شایان ذکر است با توجه به تمدید زمان انتخاب واحد ، کلاسهای جبرانی برای تاریخ 25 تیر ماه متعاقبا اعلام خواهد شد.
سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه پیام نور منطقه 3 کشور :http://lms.eaz.pnu.ac.ir   
نام کاربری و رمز دانشجویان : شماره دانشجویی
نام کاربری اساتید : کد استادی
رمز اساتید : کدملی

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر