پنجشنبه 9 فروردین 1403   19:52:19
بيشتر
اخبار
1400/7/14 چهارشنبه
دیدار با فرمانده محترم سپاه ناحیه ملکان بمناسبت هفته دفاع مقدس
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ملکان: روز سه شنبه مورخه 6/7/1400 بمناسبت هفته دفاع مقدس سالروز شروع جنگ تحمیلی و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی که نشانگر رشادتها و فداکاریهای دلیر مردان بودند که از جان و دل از خاک میهن اسلامی دفاع کردند و در همین راستا جمعی از همکاران، بویژه رئیس دانشگاه جناب آقای دکتر زلفعلی فام با جناب سرهنگ اسفندیاری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملکان دیدار کردند.

.

سرهنگ اسفندیاری فرماندهی محترم سپاه ملکان:  بی تردید، مقدس ترین جهاد، جهادی است که به عنوان دفاع از حقوق انسانی صورت گرفته باشد. در جنگ تحمیلی، رژیم بعث عراق، جنگی ناخواسته را به کشور ما تحمیل کرد و با نادیده گرفتن استقلال سرزمین ما به ایران اسلامی تجاوز کرد. از این رو، مردم غیرتمند ایران، در دفاعی مقدس، از حق خود که دفاع از استقلال سرزمین و هویت دینی ـ ملی خود بود، دفاع کردند.

دکتر زلفعلی فام رئیس دانشگاه پیام نور ملکان: اگر ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی نبود، الان وضعیت جور دیگری بود و امنیت موجود در کشور عزیزمان را مدیون نیروهای انتظامی و نظامی و بسیجیان همیشه در صحنه هستیم و به همین خاطر از همکاران ایثارگر دانشگاه پیام نور ملکان که زحمات زیادی متحمل شده اند و الان در خط جامعه دانشگاهی فعالیت دارند جا دارد لوح سپاس به عنوان یادبود تقدیم عزیزان گردد.




 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر