جمعه 10 فروردین 1403   13:28:05
بيشتر
آموزش های آزاد
1398/4/17 دوشنبه
دیدار با جناب سرهنگ اسفندیاری جانشین محترم سپاه ناحیه ملکان
دبیر برگزاری کلاس های آموزش آزاد در دانشگاه پیام نور ملکان جناب آقای ساسان عزیزوند به همراه اقای نادر کاظمی مسئول روابط عمومی دانشگاه در مورخه 17/4/98 روز دوشنبه راس ساعت 11 صبح با جناب سرهنگ اسفندیاری جانشین محترم سپاه ملکان و جناب سرهنگ اسکندری معاونت فرهنگی سپاه دیدار کردند.

.

ساسان عزیزوند به عنوان دبیر برگزاری آموزش های آزاد افزودند: یکی از وظایف مهم دانشگاهها، توانمند سازی اقشار مختلف جامعه بویژه فارغ‌التحصیلان مراکز آموزش عالی در زمینه افزایش توانائیهای تخصصی-کاربردی رشته تحصیلی و همچنین رفع نیازها و پاسخگوی درخواست‌های سازمانها و دستگاههای اجرایی کشور جهت ارائه آموزش های حرفه ای کاربردی به آنان است. لذا، ایجاد و توسعه و تنوع جریانهای متنوع آموزش های عمومی و تخصصی در دانشگاه امری ضروری است که این مهم در قالب «آموزش های آزاد» صورت می پذیرد.

جانشین محترم سپاه، در این خصوص خاطرنشان کردند و افزودند؛ برگزاری کلاس های آموزش آزاد در دانشگاه،  جهت ارائه آموزش های حرفه ای و کاربردی برای عموم و بویژه جوانان و فارغ التحصیلان مفید خواهد بود. چرا که هر چه اطلاعات و دانش افراد بیشتر باشد  به مراتب عملکرد و کارایی اشخاص نیز افزایش می یابد. و در این خصوص، همکاری خود را اعلام می داریم و در حد توان خود در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.



 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر